هود مخفی توکار

شنبه 6 آذر 1400
21:23
امین

30 ایده جالب برای هود مخفی آشپزخانه



هود مخفی آشپزخانه برای آشپزخانه‌ای که اغلب در آن آشپزی می‌کنید ضروری است، و هود هواکشی که کاملاً متفاوت به نظر می‌رسد در حال حاضر ایده محبوبی نیست، یک آشپزخانه به‌روز هود خود را درست در جلوی چشم پنهان می‌کند و آن را شیک و زیبا می‌کند. چگونه آن را با استایل پنهان کنیم؟

هودهای توکار مخفی
هود مخفی توکار به این معنی است که با یک کابینت یا چیزی کاملاً مطابق با کابینت پوشانده شده است، گاهی اوقات آنقدر خوب که پیدا کردن آن برای شما سخت خواهد بود. چنین کابینتی می تواند فقط دکور باشد یا اگر بخواهید می تواند فضای ذخیره سازی داشته باشد. یک ایده خوب این است که هنگام انتخاب کابینت آشپزخانه، چنین قطعه ای را از قبل سفارش دهید، اگرچه ممکن است بعداً نیز سعی کنید هود مخفی این کار را انجام دهید، فقط کافی است یک آن را سفارش دهید. همچنین می‌تواند صفحه‌ای روی اجاق گاز باشد که هود را پنهان می‌کند و آشپزخانه را شیک‌تر و خنک‌تر نشان می‌دهد - این ایده دیگری برای پنهان کردن آسان قطعه است. افزودن پانل روشی جالب برای ترکیب مواد جدید و مجلل برای شیک‌تر کردن آشپزخانه است.
یک آشپزخانه قدیمی زیبا در سایه های خامه ای، یک اجاق گاز بزرگ و یک هود روی فضایی که بخشی از کابینت به نظر می رسد


هودهای مخفی
یک هود یکپارچه ایده دیگری برای پنهان کردن آن در دید است، و هود توکار مخفی این به معنای هماهنگی هود و دیوار است – اگر کابینت بالایی ندارید یا می‌خواهید ظاهری اثیری‌تر با رویه‌های کم داشته باشید، این ایده برای شما مناسب است. هود خود را با همان کاشی‌ها، همان تخته‌ها یا پانل‌های چوبی یا مواد دیگری که روی دیوار دارید مطابق رنگ‌ها بپوشانید. از ایده هایی که در زیر خواهید دید الهام بگیرید!

هود توکار سانتی متر. 60 - فولاد ضد زنگ + شیشه سفید - Elica - Hidden 2.0
Hidden در واحد دیوار ناپدید می شود و با یک لمس فعال می شود. طراحی شده برای کسانی که عاشق محیط هایی با خطوط تمیز هستند، آشپزخانه هایی به سبک مینیمال، که در آن کلیدواژه صلاحدید است.

ویژگی های فنی
عرض 60 سانتی متر
کلاس انرژی A
ابعاد 60 سانتی متر
VERSION مکش یا فیلتر (برای نسخه فیلتر، فیلترهای کربنی CFC0140343 یا CFC0162221 باید جدا از لوازم جانبی خریداری شوند)
FINISH فولاد ضد زنگ + شیشه سفید
نوار روشنایی LED 1x7 W - 3500 K - 365 LUX
کنترل پنل کنترل الکترونیکی 3V + I
جریان شدید 700 متر مکعب در ساعت
حداکثر سطح صدا 51-67 دسی بل (A)
جذب کل 280 وات

لوازم جانبی گنجانده شده است
- فیلتر گریس آلومینیومی

لوازم جانبی اختیاری (به طور جداگانه از لوازم جانبی موجود است)
- فیلتر کربن CFC0140343
- فیلتر کربن قابل احیا CFC0162221
- کیت دودکش تلسکوپی h18.5 + h18.5 KIT0141458

HIDEN 2.0 LINE
مخفی یک هود جمع شونده است که عملکرد عالی را تضمین می کند. محصور در واحد دیواری با نور LED پراکنده و پانل دکمه ای الکترونیکی.

تعمیر و نگهداری آسان
تمیز نگه داشتن هود نه تنها حداکثر بهداشت را در آشپزخانه تضمین می کند، بلکه طول عمر محصول را نیز تضمین می کند. مدل های Elica با مواد و پرداخت هایی طراحی شده اند که عملیات تعمیر و نگهداری را فوری می کند. همه اجزاء، مانند فیلترهای چربی و بو، به راحتی قابل دسترسی و جدا شدن برای شستشو یا تعویض سریع هستند.

ضبط چند بعدی
برای کسانی که درگیر آماده سازی های مهم در آشپزخانه هستند و نیاز به استخراج بسیار کارآمد دارند. Elica راه حل ضبط Multi-d را مطالعه کرد. آسپیراسیون در چندین ناحیه توزیع می شود تا از جمع آوری بهتر دود اطمینان حاصل شود. سیستم دینامیک سیال امکان افزایش سرعت مکش را به لطف اندازه مناسب سطوح عبور هوا فراهم می کند. این امر با افزایش فرورفتگی در کل محیط محصول، کارایی بالایی را در جذب بخارهای پخت و پز تضمین می کند.

ادغام کل
به طور فزاینده ای در آشپزخانه های امروزی گسترش یافته است، روند ظاهر کلی، طراحی یکدست، یکنواخت و خطی را با توجه به فضا تضمین می کند. محصولاتی که با Total Integration مشخص شده‌اند به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کاملاً در آشپزخانه ادغام شوند و هماهنگی محیط اطراف را حفظ کنند.

فیلتر عمر طولانی
برای اطمینان از عملکرد بهینه هود و دوام آن در طول زمان، فیلترهای سنتی باید هر 3/6 ماه یکبار تعویض شوند. برای ساده‌سازی فعالیت‌های تعمیر و نگهداری، Elica فیلتر نوآورانه بوی قابل بازسازی Long Life را طراحی کرده است که طول عمر آن تا 3 سال است. کافی است آن را در آب داغ و صابون خنثی یا در ماشین ظرفشویی با دمای 65 درجه بشویید و هر 2 ماه یکبار آن را در فر با دمای 100 درجه به مدت 10 دقیقه خشک کنید تا همیشه نو باشد. سطح راندمان حدود 60٪ است.

نصب فوق العاده آسان
با سیستم انحصاری Elica، مونتاژ با ایمنی کامل و در مراحل بسیار کمی انجام می شود و از زیبایی محصول و فضایی که در آن قرار گرفته است محافظت می کند. پس از قفل شدن خودکار محصول در جای خود، امکان تنظیم نقاط تثبیت بر حسب میلیمتری وجود دارد و طراحی خطی آشپزخانه حفظ شده و از ادغام کامل هود با محیط اطمینان حاصل می شود. یک راه حل آسان، قوی و ایمن.


منبع :


[ بازدید : 47 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه آنلاین لوازم خانه و آشپزخانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]